Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Zapraszamy do zapoznania się z zestawem najczęściej zadawanych pytań wraz z odpowiedziami (FAQ). Mamy nadzieję, że poniższa lista wyjaśni wszystkie wątpliwości, jakie mogą mieć Państwo na temat działania pakietu Przyspiesz.pl, płatności i licencjonowania produktu.
Czy mogę zainstalować i aktywować program znajomym/rodzinie?
Działanie tego typu jest niezgodne z Umową Licencyjną.
Czy mogę skontaktować się z wami inną drogą niż poczta elektroniczna?
Oczywiście. Infolinia telefoniczna (numer +48 739 044 594) jest dostępna dla Państwa jest w dni robocze w godzinach 9:00 - 17:00.
Czy istnieje możliwość przetestowania pełnej wersji programu przed zakupem?
Tak. Prosimy o kontakt z nami - wyślemy testowy kod aktywacyjny.
Obawiam się płatności PayU. Czy jest inna droga zapłaty za program?
Możesz wykonać zwykły przelew bankowy (kliknij tutaj, aby przeczytać jak to zrobić).
Nie mam dużego doświadczenia w sprawach komputerowych. Czy poradzę sobie z obsługą programu?
Dostępność polskiej wersji językowej, pełne wsparcie techniczne (telefoniczne, mailowe) oraz rozbudowana dokumentacja sprawiają, że nawet początkujący użytkownicy nie będą mieli problemów z obsługą aplikacji Przyspiesz.pl. Program jest niezwykle przyjazny i nie wymaga żadnej wiedzy na temat działania komputera - optymalizacja systemu operacyjnego sprowadza się do kilku kliknięć myszy!