Pomoc - Rozwiąż typowe problemy
Narzędzie Rozwiąż typowe problemy pozwala na wyeliminowanie często spotykanych problemów związanych z systemem operacyjnym i oprogramowaniem. Usterki zostały podzielone na kilka kategorii:
- Dysk twardy i funkcje,
- Foldery i pliki,
- Funkcje,
- Języki i ustawienia klawiatury,
- Wygląd i interfejs użytkownika.
Obsługa
- W celu przetestowania komputera pod kątem występowania na nim usterek, naciśnij na przycisk "Skanuj". Po zakończeniu analizy naciśnij w wyświetlonym okienku na przycisk "Przejdź do spisu problemów".
- W celu wyeliminowania problemów, wybierz usterki, które chciałbyś usunąć (zaznaczając je na liście), a następnie kliknij na "Napraw".
-
Zaznaczanie usterek jest możliwe na trzy sposoby:
a) dwukrotne kliknięcie lewym przyciskiem myszy na nazwę usterki,
b) pojedyncze kliknięcie lewym przyciskiem myszy na "ptaszek" przy nazwie usterki,
c) zaznaczenie usterki i naciśnięcie na klawisz Spacja. - Po naciśnięciu na przycisk "Informacje" wyświetli się szczegółowy opis zaznaczonego problemu.
- Opcje "Rozwiń wszystko" i "Zwiń wszystko" pozwalają na szybkie rozwinięcie/zwinięcie widoku wszystkich kategorii.
- Rozwinięcie/zwinięcie widoku pojedynczej kategorii odbywa się poprzez dwukrotne kliknięcie prawym przyciskiem myszy na nazwę kategorii.
Oznaczenia problemów
Po zakończeniu skanowania, zidentyfikowane problemy zostaną oznaczone jednym z trzech kolorów:
- Szary - oznacza niewielki wpływ na codzienną pracę na komputerze.
- Żółty - oznacza problem o umiarkowanej szkodliwości.
- Czerwony - oznacza wysoki wpływ na komfort korzystania z komputera.